//MaStories
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to MaStories :D





~Let's Chit-Chat~


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
header: Anys
Re-Edited By: Arteee
Others:   




Swiming terus

Know what? kemarin (ahad) ze skater boy bawa sayaa jalan. Tapi saya tdk mau sbb saya pigi swiming with family. Sorryyyy ar babee . Aduiii,3 hari sudah aku swiming jak kerja. Time hari khamis swiming d kompleks with si rasya,bfnya,skaterboy. Harii sabtu swiming di Tiara with my adik paling kambangan di dunia. Dan kemarin saya swim di Waterfront.

               Time aku swim di tiara and di waterfront  . Adaa org puti jujjj. Haihhh. Kissing lagituu. Ahaa. See ? rezeki aku . wakka.bodobodo . Dan pada hari itu juga ewan nda layan aku suda. So? ada ku kesa ? teda duhh .

              Know what. Si skaterboy ni selalu bagi aku video lagu. Heee ~ ada maksud kali kan ? ceh,perasan sungguh. Hmmmmm,,tapi kan si skaterboy ni mau-mau wa minta describe pasal dia.Terpaksa la aku describe pasal dia walaupun mls. Then saya suruh dia describe pasal saya. KNOW WUT? dia cakap saya ni lawak dan mempunyai senyuman manis. Kambang joo akuuu . Aku la.Let me describe about you ~


2420-Harlo skaterboy !! Kita baru kenal last week kan? dimana kita knl ? yesss,di DP . Okeeyy,dia ni org yg baik. Sbb dia ajar saya how to main pool. Dia nii lawak,sbb kalau dia b'ckp smua nya lawak bagi saya walaupun kdg-kdg tdk lawak tapi saya ketawa jugaaa sbb kalau dia bercakap temua-muaaa but cumil .DAN dia juga seorang yang lurus bendul .  Kami banyak persamaan sbb Kalau aku buat itu,dia pun buat itu juga.Kalau aku makan itu dia pun mkn itu juga.. DAN DIA JUGA SEORANG GAMERR !!!! bukan hanya gamer malah budak skate. Bukan hanya budak skate tapi dia juga budak b-boy. Bkn hanya b-boy dia juga campin main pool . Banyak wa bakat dia neh . Tau-tau kami satu sch. Tapi jarang jumpa. Ghaib sungguh. Di sch dia masuk kelab PENJAGA BUMI ? wut? penjaga bumi ?? bukan bumi hijau kaa? wkakakaka. Dia juga mempunyai seekor anjing berwarna biru . Pelik kan. ~